Ngày thu, ghé hàng bánh rán mặn vỉa hè 30 năm tuổi gần Hồ Tây, đông tới mức khách phải lấy số xếp hàng | Ohhvietnam

میرے کچھ ساتھیوں کی طرف سے “خبردار” ہونے کے بعد کہ ڈونٹس کا پیالہ رکھنے کے لیے آدھی دوپہر تک انتظار کرنا پڑے گا، میں نے اپنے دوستوں سے جلد آنے کو کہا۔ 2 بجے سے تھوڑا زیادہ، ویسٹ لیک کے پاس سے گزرتے ہوئے، مجھے جھیلنا پڑا کیونکہ جھیل کا عکس بہت روشن تھا۔ یہ ستمبر کا اختتام ہے اور یہ اب بھی گرمیوں کے آغاز کی طرح گرم ہے۔

لین 242 لاکھ لانگ کوان اسٹریٹ کے شروع میں بڑی ڈھلوان سے نیچے اترتے ہوئے، میں نے فوراً ہی مشہور ڈونٹ شاپ کو دیکھا جس میں 6 بڑے پین چولہے پر 2 قطاروں میں کھڑے تھے۔ “انتباہ” سے صرف ایک چیز مختلف ہے کہ دکان پر ابھی تک قطار کا منظر نہیں ہے۔ اس دن قدرے گرمی رہی ہوگی۔ دکان دیوی Phan Thi Ngoc Do کے مندر کے گیٹ پر واقع ہے، اگر آپ کو اس جگہ کا پتہ یاد نہیں تو ذرا گھوم کر مندر تک جانے کا راستہ پوچھ لیں، سب کو پتہ چل جائے گا۔

موسم خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ ڈونٹ شاپ پر جائیں، اس قدر ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 1۔

Lac Long Quan گلی میں مشہور چھوٹی ڈونٹ شاپ۔

دوپہر میں کیک کی نئی کھیپ تندور سے باہر نہیں آئی ہے، خوش قسمتی سے میں اب بھی کچھ نمکین کیک چکھ سکتا ہوں جو ابھی دوپہر میں تلے گئے ہیں۔ دو بوڑھے چچا اور بہنیں کیک ملانے، آئسڈ چائے، سویا بینز بنانے میں مصروف ہیں، سب مصروف ہیں کیونکہ مہمان کسی بھی وقت بھیڑ بھر کر آ سکتے ہیں۔ اگر آپ آرام کرنے بیٹھتے ہیں، تو آپ وقت پر واپس نہیں جا سکیں گے۔

کٹے ہوئے پیلے رنگ کے کیک کا ایک ٹکڑا نکالنے کے لیے ایک چمچ اٹھایا، جس میں پرکشش گوشت کی ورمیسیلی بھری ہوئی تھی اور پھر بھی اندر سگریٹ پی رہا تھا، میں نے اسے فوراً کھانے میں ہچکچاہٹ محسوس نہیں کی۔ واہ، یہ افواہوں پر سچ ہے، یہاں کے نمکین ڈونٹس مزیدار ہیں۔ کرسٹ خستہ ہے، یہ منہ میں نرم اور ہموار ہے، بھرنے میں خاصی بھری ہوئی ہے، کٹے ہوئے سور کے گوشت کو اندر سے مضبوطی سے لپیٹ کر چھوڑ دیا جاتا ہے، لہٰذا چباتے وقت آپ مشروم، ورمیسیلی کے ساتھ ملا ہوا گوشت کی مٹھاس کو واضح طور پر محسوس کر سکتے ہیں۔

موسم خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ پر نمکین ڈونٹ کی دکان پر جائیں، اتنا ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 2۔

1 شخص کے لیے 1 سرونگ عام طور پر 2 نمکین کیک ہوتے ہیں، چاول کھانے کے لیے ایک پیالے میں کاٹے جاتے ہیں۔

موسم خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ پر نمکین ڈونٹ کی دکان پر جائیں، اتنا ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 3۔

کرسٹ کافی پتلی ہے، ایک کرسپی سنہری رنگ میں تلی ہوئی ہے، فلنگ بھرا ہوا، خوشبودار اور مزیدار ہے۔

اور میں نے یہ بھی دیکھا، یہاں کی میٹھی اور کھٹی چٹنی براہ راست کٹے ہوئے کیک پر ڈالی جاتی ہے، پہلے سے نچوڑے ہوئے پپیتے اور گاجروں کے ساتھ، شربت کی طرح ہموار، میری دوسری ڈونٹ شاپس کی طرح الگ پیالوں میں نہیں۔ ہنوئی میں کھاتے تھے۔ تمام قسم کے دلکش ذائقے آپس میں گھل مل جاتے ہیں، ذائقہ کی کلیوں کو جوڑتے ہیں، انتہائی متاثر کن۔ صرف ایک کیک، جس میں کوئی مبالغہ آرائی نہیں ہے، یہ ایک مشہور پلاسٹک کے پیالے سے بھرا ہوا کھانا پکانے کا فن ہے۔

See also  5 cuốn sách dạy làm bánh hay khiến bạn chỉ muốn lăn ngay vào bếp | Ohhvietnam

تقریباً تمام کیک کھانے کے بعد دوسرے مہمان بھی آنے لگے۔ ایک چھوٹی سی کیک شاپ جس میں درجنوں سروس سٹاف ہیں، لوگ آٹا ملا رہے ہیں، لوگ کیک بنا رہے ہیں، لوگ کچن کی دیکھ بھال کر رہے ہیں، لوگ چائے ڈال رہے ہیں، پیسے گن رہے ہیں… لیکن پھر بھی نہیں کر سکتے۔ میں بدقسمت تھا جب میں ایک ایسے دن پہنچا جہاں زیادہ بھیڑ نہیں تھی، اس لیے میں نے گھر لے جانے کے لیے روٹی خریدنے کے لیے پسینے سے شرابور درجنوں لوگوں کا منظر نہیں دیکھا۔ بہن نے سیدھی مسکراہٹ کے ساتھ کیک بنایا اور کہا۔ “جب بھی ٹھنڈا ہوتا ہے، خاص طور پر ویک اینڈ پر، ہر سہ پہر 3 بجے بھیڑ ہوتی ہے، اس لیے لوگ اسے وقت پر فرائی کرنے کے لیے نہیں بیٹھ سکتے۔”

موسم خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ ڈونٹ شاپ پر جائیں، اتنا ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 4۔

ڈونٹس بنانے کا عمل بہت آسان ہے لیکن آٹا ملانا سب سے اہم ہے۔ یہاں کیک کا آٹا ہلکا گلابی رنگ کا ہے اور اسے بہت آسانی سے ملایا جاتا ہے۔

موسم خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ ڈونٹ شاپ پر جائیں، اس قدر ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 5۔

کیک ورمیسیلی، لکڑی کے کان، شیٹیک مشروم، سور کا گوشت، مصالحے کے ساتھ بھرا ہوا ہے۔

موسم خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ ڈونٹ شاپ پر جائیں، اس قدر ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 6۔

کیک میں ایک بہت ہی خوبصورت کوٹ ہے، جو ایک چھوٹے دودھ پلانے والے سور کی طرح ہموار ہے۔

موسم خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ ڈونٹ شاپ پر جائیں، اس قدر ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 7۔

کوئی بھی سانچہ ختم ہو جاتا ہے، اسے ہمیشہ پین میں گرا دیا جاتا ہے۔ تلنے کے لیے استعمال ہونے والا چولہا بھی خاصا خاص ہے، اس میں مٹی کا تیل استعمال کیا جاتا ہے، گیس یا چارکول نہیں، شہد کا چھلا۔

موسم خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ ڈونٹ شاپ پر جائیں، اتنا ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 8۔

سب سے نمایاں خصوصیت جو لوگوں کو ڈونٹس کی یاد دلاتی ہے وہ ہے… یکے بعد دیگرے 6 بڑے پین، 1 کیک کو “کوالیفائی” کرنے کے لیے 4-5 بار گرم تیل میں ابالنا پڑتا ہے۔

میں نے قریبی جیڈ آرکڈ کے نیچے بیٹھی چند آنٹیوں سے گپ شپ کی، سب نے سر ہلایا اور کہا کہ دکان سے لیک لانگ کوان گلی کی ڈھلوان کے اوپر تک لمبی قطار کوئی ’’سلیش‘‘ نہیں تھی۔ اوہ، ڈھلوان مختصر ہے، لیکن یہ 20 میٹر سے زیادہ ہونا چاہیے، کوئی مذاق نہیں۔

میرے شکوک و شبہات سے بھرے حیرت زدہ چہرے کو دیکھ کر ڈونٹ شاپ کی مالک محترمہ ہوا (45 سال) ہنس پڑیں اور مجھے “بریک ڈاؤن” کے دنوں کے بارے میں بتایا، انہیں کیک کاٹنے، چٹنی بنانے کے لیے بیٹھنا پڑا، اور گاہک کو گتے کے چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں کو ترتیب سے دینے کے لیے کہا، اس نے کیک لینے کے لیے صحیح شخص کو بلایا، ورنہ اسے صرف ایک لمبا انتظار کرنا پڑے گا، بعض اوقات اس کا پیٹ ایک گھنٹے تک بھوکا رہتا تھا۔ تو نئی لڑکیوں نے چھیڑ چھاڑ کی، مس ہوا کی کیک شاپ چوٹی کے اوقات میں اس جگہ کی طرح لگ رہی تھی جہاں یہ دیکھنے کے لیے مقابلہ ہوا تھا کہ کون سب سے زیادہ مستقل مزاج ہے۔

See also  Ăn bánh giò ở Hà Nội, nhất định phải đến đúng 6 quán này mới ngon! | Ohhvietnam

موسم خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ پر نمکین ڈونٹ کی دکان پر جائیں، اتنا ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 9۔

ڈونٹ شاپ پر “پے رول” کافی ہجوم ہے…

موسم خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ ڈونٹ شاپ پر جائیں، اس قدر ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 10۔

… ہر شخص ایک چیز کا دھیان رکھتا ہے۔

موسم خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ پر نمکین ڈونٹ کی دکان پر جائیں، اتنا ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 11۔

یہ ضروری ہے کہ پوری “پروڈکشن لائن” کا اتنا ہجوم ہو کہ گرم موسم میں کھانے کے لیے آنے والے کھانے والوں کی خدمت کر سکیں۔

یہ بھی عجیب بات ہے، نہ صرف یہ مشہور ڈونٹ شاپ Tay Ho کے علاقے میں ہے، بلکہ پورے ہنوئی میں سینکڑوں جگہیں ایسی ہیں جس کے مطابق آپ اس سے لطف اندوز ہونا چاہتے ہیں، آپ کو قطار میں لگنا پڑتا ہے۔ تمام مشہور وراثت کی دکانیں جیسے کہ بیٹ ڈین نوڈل سوپ، نگوین بیو کے وانٹن نوڈلز، نگوین سیو اسنیل نوڈل… ہنوئین کے انتظار کرنے کے لیے بہت سے عوامل ہیں، چند درجن کلومیٹر دور ورمیسیلی کا ایک پیالہ کھانے کے لیے۔ pho اور پھر گھر جانے کے لیے اٹھیں، یہاں تک کہ کھانا بھی دوسری جگہوں سے دوگنا مہنگا ہے، لیکن وہ پھر بھی مطمئن ہیں کیونکہ وہ سمجھتے ہیں کہ یہ اس کے قابل ہے۔ ہا تھن لوگوں کا نفیس شوق، بس۔ اس سے قطع نظر کہ یہ ’’لگژری‘‘ ڈش ہے یا فٹ پاتھ کی ڈش، جب تک وہ اس کا مزہ چکھنے کا خیال رکھتے ہیں، اور اس ڈش کے ’’تاریخ پیدائش‘‘ کے کئی معنی ہیں، تب وہاں کا ریسٹورنٹ ضرور مقبول ہوگا۔

ہوآ کے نمکین ڈونٹ میں دو بنیادی چیزیں ہیں: مزیدار اور دیرپا۔ ہوا نے مہربانی سے مجھے کیک شاپ کی کہانی کے بارے میں بتایا، جس نے مجھے واقعی حیران کر دیا کیونکہ یہ بہت پرانی یادوں والی تھی۔

“میری والدہ نے 90 میں ایک ریستوراں کھولا، اب وہ 82 سال کی ہیں۔ اب بھی روشن ہے، لیکن وہ اتنی مضبوط نہیں ہیں کہ دھوپ اور بارش میں کیک کے پین کے پاس بیٹھ سکیں۔ وہ ین کے قدیم گاؤں میں پیدا ہوئی اور پرورش پائی۔ تھائی (Thuy Thuy) Khue now) کاغذ dó کاغذ بنانے میں مہارت رکھتا ہے، لیکن بعد میں یہ پیشہ بھی غائب ہو گیا، پھر غائب ہو گیا، میری ماں روزی کے لیے کیک بیچنے میں کامیاب ہو گئی۔ کاغذی گاؤں

موسم خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ پر نمکین ڈونٹ کی دکان پر جائیں، اتنا ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 12۔

اور 6 آئل پین کی خوبصورت مصنوعات مزیدار اور خوبصورت کیک ہیں…

موسم خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ ڈونٹ شاپ پر جائیں، اتنا ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 13۔

… اس طرح کرچی پرکشش.

موسم خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ پر نمکین ڈونٹ کی دکان پر جائیں، اتنا ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار کا نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 14۔

یہ ناریل اور کالے تل کے بیجوں سے بھرا ہوا ایک چھوٹا کیک ہے۔

موسم خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ ڈونٹ شاپ پر جائیں، اتنا ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 15۔

اور یہاں ایک خاص چٹنی کے ساتھ اسٹور کا سب سے زیادہ فروخت ہونے والا “لیجنڈری” سیوری ڈونٹ ہے۔

ماضی میں میری والدہ بوئی بازار میں بوجھ بیچتی تھیں، ہر صبح 1 ٹوکری 2 لائٹ بھر کر گھر سے باہر نکلتی تھیں۔ اس وقت کیک کی قیمت سستی تھی، میٹھا 500 VND، نمکین 700 VND، 2 ہزار 3 گرم کیک۔ اب میٹھا 6000، نمکین 7000 ڈونگ۔ ناریل کے تل کے پیسٹ کے ساتھ میٹھی گول شکل، گوشت بھرنے کے ساتھ نمکین لمبی شکل۔

See also  Bánh ít lá gai - Thương hoài Bình Định | Ohhvietnam

2007 میں، میری والدہ نے دکان کو مندر کے دروازے پر منتقل کر دیا، گھر سے یہاں تک تھوڑی ہی دوری پر۔ مجھے آج بھی یاد ہے جب میں بچپن میں تھا، کیک بیچنے کے لیے اپنی ماں کے پیچھے جاتا تھا، اس وقت بھی ٹمٹماتی ہوئی ٹرام تھی۔ میرا پسندیدہ یہ ہے کہ جب اکیلے بیچتی ہوں تو میری ماں گھر لاتی ہے اور کیلے کے تمام پتے بھاپتی ہے، اپنے بچوں اور نواسوں کے ساتھ بانٹتی ہے، اور پورے گاؤں کو مدعو کرتی ہے۔”

شاید دیہاتی کیک میں ڈالے جانے والے خوشبودار دل اور جوش کی وجہ سے، ہنوئی باشندوں کی کئی نسلوں نے، خاص طور پر مغربی جھیل کے آس پاس، اس تقریباً 30 سال پرانی کیک شاپ کو پسند کیا ہے، ہزاروں بار اسے کھانے کے لیے رکے ہیں۔ بور نہیں ہوئے، صبر سے۔ شکایت کے بغیر انتظار کرو. 4 نسلوں پر مشتمل ایک خاندان ہے، تقریباً ہر دوپہر کھانے کے لیے آتے ہیں، جب بہت زیادہ بھیڑ ہوتی ہے تو گھر لے جانے کے لیے لائن میں انتظار کرتے ہیں۔ پھر لونگ بیئن، ہا ڈونگ میں لوگ ہیں… آواز سن کر وہ بھی شہر میں گھومتے ہیں، کیک کا پیالہ کھانے کے لیے گاڑی سے ٹکراتے ہیں اور پھر محترمہ ہو کا شکریہ ادا کرتے ہیں کہ وہ چلے جائیں۔

خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ ڈونٹ شاپ پر جائیں، اس قدر ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 16۔

دکان پر آنے والے زیادہ تر کھانے والے واپس لانے کے لیے بہت کچھ خریدتے ہیں تاکہ دور تک جانے اور انتظار کرنے کی کوششیں صرف کریں۔

موسم خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ ڈونٹ شاپ پر جائیں، اس قدر ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 17۔موسم خزاں کے دن، ویسٹ لیک کے قریب 30 سالہ پرانی فٹ پاتھ پر نمکین ڈونٹ کی دکان پر جائیں، اتنا ہجوم ہے کہ صارفین کو قطار نمبر لینا پڑتا ہے - تصویر 18۔

ایسے لوگ ہیں جو صرف کیک کا ایک ٹکڑا کھانے آتے ہیں اور پھر جلدی سے چلے جاتے ہیں۔

صبح 10 بجے، دکان کھلتی ہے، لیکن محترمہ ہوا اور دکان پر موجود تمام مددگاروں نے جلدی تیاری کے لیے سخت محنت کی۔ مشہور بیکری کی “وارث” کے مالک نے انکشاف کیا کہ وہ ہر روز 10 کلو آٹا، 4-5 کلو گوشت فروخت کرتی ہے۔ جب ریکارڈ کے دن تیزی سے ختم ہوجاتے ہیں، تو یہ معلوم نہیں ہوتا کہ مہمانوں کی کھانے کی ضروریات کو پورا کرنے میں کتنا وقت لگے گا۔ ہر بار جب اسے کسی گاہک سے معافی مانگنی پڑتی تھی کیونکہ اس کے پاس آٹے کے ٹکڑے نہیں ہوتے تھے، ہوا خوش بھی تھی اور شرمندہ بھی۔ جب میں چلا گیا تو دکان بھرنے لگی، سڑک کے مخالف سمت میں کرسیوں کا بندوبست کرنا پڑا، تمام نوجوان مرد و خواتین ایک دوسرے کو دوپہر کا تحفہ کھانے کی طرف لے گئے۔ پھر وہ مائیں جو اپنے بچوں کو اسکول سے گھر لے جاتی تھیں روٹی خریدنے کے لیے رک گئیں، بچوں نے تجسس سے پوچھا اور چھوٹے پرندوں کے جھنڈ کی طرح چہچہانے لگے۔ یلنگ یلنگ کا درخت خوشبودار پھولنے لگا، یہ دوپہر میں بہت پرسکون تھا۔ تعجب کی بات نہیں، لوگ اس ڈونٹ شاپ سے اتنے جڑے ہوئے ہیں۔

See more articles in category: Món Gì

Sale off: